Na głosowanie z legitymacją PWZFiz!

Zgodnie z komunikatem nr 3 KIF na wybory MUSIMY zabrać ze sobą plastikowy dokument PRAWO WYKONYWANIA ZAWODU.
Choć warto dodać, iż uchwała 508/I KRF par 21. pkt 3., ust. 5. dopuszcza także inny dokument potwierdzający tożsamość, prosimy, by idąc głosować na delegatów, zabrać ze sobą PWZFiz!

25 lat – Życie bez bólu. Międzynarodowy Dzień Inwalidy w Zgorzelcu

Ponad 300 stron i blisko 1200 zdjęć historii polskiej fizjoterapii przez pryzmat Międzynarodowego Dnia Inwalidy w Zgorzelcu. I przede wszystkim setki wybitnych fizjoterapeutów i lekarzy z Polski i całego świata zebranych w jednym miejscu podczas 25 edycji, od 1991 roku.
Książka pod redakcją prof. Zbigniewa Śliwińskiego i dr. Grzegorza Śliwińskiego z przedmową m.in. prof. Aleksandra Sieronia jest już dostępna w sklepie wydawnictwa.
Zachęcamy też do lektury dwóch poprzednich tomów:
– Współpraca Towarzystwa Walki z Kalectwem na płaszczyźnie międzynarodowych konferencji naukowych “Życie bez bólu”
– Międzynarodowy Dzień Inwalidy “Życie bez bólu” (1991-2019). Who’s Who in the World of Physiotherapy

Biała księga Covid-19

Przedstawiamy białą księgę dotyczącą wieloukładowych objawów i najbardziej powszechnych powikłań zakażenia SARS-CoV-2. Podczas tego ciężkiego dla wszystkich roku zebraliśmy dużo danych i jeszcze więcej doświadczeń dotyczących COVID-19, które pomogą nam w walce z tą chorobą i w leczeniu związanych z nią komplikacji.

Współtwórcami dokumentu są członkowie Polskiego Towarzystwa Fizjoterapii m.in. prof. Jan Szczegielniak i dr Sebastian Zduński.

biala-ksiega-charakterystyka-choroby-covid-19-kwiecien 2021

Pobierz pdf