Sprawdzony Fizjoterapeuta – nowy portal

Artykuł sponsorowany

baner_03

SprawdzonyFizjoterapeuta.pl – nowy portal dla fizjoterapeutów

Urazy, kontuzje, dysfunkcje układu ruchu, stany po operacjach czy zwyrodnienia. Z każdym z tych problemów pacjenci mogą zgłosić się do fizjoterapeuty. Oczywiście nie jest to pełen zakres dolegliwości. Nic więc w tym dziwnego, że ilość osób, które korzystają z wizyt u fizjoterapeutów, stale rośnie. Przyczynia się do tego także coraz większa świadomość społeczna na temat roli fizjoterapeutów w przywracaniu i utrzymywaniu zdolności ruchowej. Z myślą o potrzebach pacjentów oraz fizjoterapeutów powstał darmowy portal Sprawdzony Fizjoterapeuta.pl, który ułatwia umawianie wizyt i wzajemną komunikację oraz organizację codziennej pracy. Jakie funkcjonalności oferuje?

Portal SprawdzonyFizjoterapeuta.pl – poznaj jego możliwości

SprawdzonyFizjoterapeuta.pl to miejsce, które łączy potrzeby pacjentów i fizjoterapeutów. Osoby poszukujące porad medycznych wspiera w zadawaniu pytań specjalistom, umawianiu wizyt czy też w przesyłaniu dokumentacji. Z kolei fizjoterapeutom ułatwia organizację codziennej pracy, ustalanie i udostępnianie grafiku pacjentom, a także wspiera ich działania wizerunkowe poprzez możliwość uzupełniania danych profilowych o wiele szczegółów. Należy także podkreślić, że portal SprawdzonyFizjoterapeuta.pl zrzesza jedynie fizjoterapeutów, którzy posiadają prawo do wykonywania zawodu.

– Rola fizjoterapeutów oraz ich możliwości pomocy pacjentom z różnymi dolegliwościami zdecydowanie wzrosły w ostatnich latach. Pacjenci coraz częściej szukając rozwiązania dla swoich dolegliwości, nie tylko udają się do ortopedów, ale szukają także pomocy u fizjoterapeutów. O ile portale zrzeszające lekarzy są powszechnie znane i korzysta z nich wiele osób, o tyle znalezienie fizjoterapeuty z danego rejonu, o określonej specjalizacji bywa już bardziej skomplikowanym procesem – wyjaśnia jeden z pomysłodawców portalu.

Rozwiązaniem wspomnianego powyżej problemu jest właśnie portal SprawdzonyFizjoterapeuta.pl.

Jakie ułatwienia do codziennej pracy fizjoterapeutów wprowadza portal?r2sf
1. Kalendarz wizyt domowych oraz realizowanych w gabinecie

Dostępny w portalu kalendarz wizyt ułatwia fizjoterapeutom ustalanie harmonogramu pracy. Pozwala na wygodne wprowadzanie dat i godzin wizyt, zarówno realizowanych w gabinecie, jak i w lokalizacji wskazanej przez pacjenta. W przypadku wizyt domowych kalendarz posiada także funkcjonalność dodania czasu niezbędnego na przejazdy, co zdecydowanie podnosi efektywność pracy.

Dodatkowo istnieje możliwość wysyłania do pacjentów przypomnień o zbliżającym się terminie wizyty. Każdy fizjoterapeuta może sam ustalić, kiedy będą one wysyłane. System umożliwia wysyłkę notyfikacji w przedziale od 1 do 3 dni przed planowanym spotkaniem.

Warto dodać, że korzystanie z tej funkcjonalności nie jest obligatoryjne. Grafik pracy fizjoterapeuty nie musi być widoczny dla pacjentów. Wówczas nie będą oni mieli możliwości sprawdzania dostępnych terminów wizyt ani rezerwowania ich online. Będą natomiast mogli kontaktować się z danym fizjoterapeutą oraz zapoznać się z szeregiem informacji udostępnionych w profilu.

 

2. Profesjonalny profil zawodowy

Twórcy portalu zadbali także o rozbudowany panel informacyjny dotyczący zarówno wykształcenia, jak i doświadczenia danego fizjoterapeuty.

Panel profilowy, poza wspomnianymi informacjami, umożliwia także wprowadzenie danych kontaktowych – numeru telefonu, adresu e-mail, a także dodawanie linków do własnych stron internetowych, w tym także do profili w mediach społecznościowych.

Bardzo przydatną funkcjonalnością jest także możliwość stworzenia w profilu galerii zdjęć, udostępniania posiadanych certyfikatów oraz, co jest nowością w tego typu portalach – promowanie własnych lub polecanych filmów i kanałów YouTube.

 

3. Komentarze i opinie pochodzące z wielu miejsc

Zaufanie to bardzo ważna kwestia w relacjach łączących fizjoterapeutów z pacjentami. Z tego względu portal SprawdzonyFizjoteraputa.pl umożliwia zrzeszonym w nim fizjoterapeutom agregowanie w jednym miejscu komentarzy oraz opinii wystawianych im przez pacjentów.

Mogą one pochodzić z różnych źródeł – innych portali, stron internetowych czy nawet ankiet oceniających jakość pracy danego specjalisty. Warunkiem dodania każdego z komentarzy do profilu jest potwierdzenie jego autentyczności poprzez wskazanie źródła.

r3sf

 

4. Kontakt z pacjentem poprzez komunikator oraz drogą mailową

Portal SprawdzonyFizjoterapeuta.pl zdecydowanie ułatwia kontakt z pacjentami. Jest on możliwy zarówno drogą elektroniczną, poprzez dostępny w portalu komunikator, drogą mailową czy telefoniczną.

Dzięki temu skraca się znacznie czas potrzebny na postawienie diagnozy i rozpoczęcie leczenia. Wstępna kwalifikacja medyczna jest możliwa na podstawie uzyskanych w wywiadzie z pacjentem informacji.

Dodatkowo usprawnia to także proces komunikacji w trakcie leczenia. W przypadku, gdy pacjenci mają wątpliwości co do dalszego postępowania, mogą w prosty i szybki sposób przesłać wiadomość do fizjoterapeuty.

 

5. Elektroniczna Dokumentacja Fizjoterapeutyczna (EDF)

Wspomniane powyżej funkcjonalności wspiera dodatkowo EDF, czyli Elektroniczna Dokumentacja Fizjoterapeutyczna, która umożliwia prowadzenie online dokumentacji fizjoterapeutycznej.

Dzięki temu fizjoterapeuci w jednym miejscu mają zagregowane wszystkie informacje na temat danego pacjenta. Mogą to być zarówno dokumenty przesyłane przez chorych (ich wyniki badań czy zdjęcia i filmy obrazujące daną dolegliwość), jak i własne, zebrane w toku postępowania medycznego przez fizjoterapeutę.

Ciekawym rozwiązaniem, na które warto zwrócić uwagę, jest także „mapa bólu”. Umożliwia ona oznaczanie miejsc na ciele pacjenta, które są źródłem uczucia dyskomfortu oraz pozwala także na określenie stopnia ich nasilenia z wykorzystaniem skali VAS.

Elektroniczna Dokumentacja Fizjoterapeutyczna dostępna jest zarówno z poziomu komputera, jak i urządzeń mobilnych. To bardzo wygodne rozwiązanie, szczególnie dla fizjoterapeutów pracujących mobilnie. Co więcej, funkcjonalność ta jest w pełni zsynchronizowana z kalendarzem. Jeśli pacjent dokona rezerwacji wizyty online, to fizjoterapeuta otrzyma stosowne powiadomienie i od razu może przystąpić do prowadzenia wstępnego wywiadu medycznego.

 

Co należy zrobić, aby rozpocząć współpracę z portalem SparwdzonyFizjoterapeuta.pl?

Rozpoczęcie korzystania z portalu jest bardzo proste i w całkowicie darmowe. Wystarczy dokonać rejestracji na stronie internetowej oraz uzupełnić profil o wszystkie niezbędne dane. Cały proces jest krótki i klarowny, a w razie pytań obsługa portalu służy fachową pomocą.

Serdecznie zapraszamy do rejestracji w portalu SprawdzonyFizjoterapeuta.pl oraz do korzystania ze wszystkich funkcjonalności, które oferuje.